Header
View tracker

Godmorgon kompisar!!

Igår jobbade jag och John på
Scandinavium i några timmar och därefter bestämde vi oss för att ta lite drinkar tillsammans på Le pain Francis! Det är verkligen så mysigt och gott där men efter ett tag skildes vi åt och jag mötte upp mina tjejer och han sina killar. Hade en jätterolig kväll som avslutades med pizza i sängen tillsammans med John igen haha.. Idag måste jag ta tag i lite plugg och sedan ska vi jobba ikväll igen. Pussar

Likes

Comments

View tracker

Likes

Comments

View tracker

Hej alla mina små kycklingar!! (Säger hon i gul outfit)

Vardagen är i full rulle vilket för mig innebär skola, sjukhusbesök, plugg och träning. Just nu ligger jag dock och kikar på balklänningar och funderar på varför i helvete alla fina kostar en förmögenhet? HUR tror ni att jag ska skramla fram 5000 kronor till en klänning, 2000 till ett par skor och sen accessoarer, naglar, håruppsättning, smink? Nä fy.

Anyways. Planen för kvällen var egentligen bio men då min rygg spelar ett spratt med mig så blir det inget med det. Vill nämligen inte riskera att få ondare än nödvändigt genom att sitta still för länge. Istället ska jag ta bilen till mormor och morfar för att fika lite med dom innan jag åker hem till John. Pussar

Likes

Comments

View tracker

Tisdag eftermiddag och mina ögon håller på att slockna.
Känslan när klockan ringde 06.28 imorse och jag visste att det var istid utanför fönstret var
olidlig. Nu har jag dessutom 3,5 timmar håltimma innan det är dags för en sen eftermiddag lektion. Ingen höjdare hörni.. Dessutom är jag förkyld som bara den :( Skulle verkligen vilja träna idag men får se hur det känns i kroppen sen. Hoppas allt är bra med er i det snöblandade regnet!! Nä nu får jag sluta skriva detta deprimerande inlägg. Pussar

Likes

Comments

Djupa knäböj --> Upp på tå med viktplatta, 5 kg. Stå höftbritt med fötterna och aktivera bålstabiliteten genom hela övningen

Övningen kan göras sittande på boll eller på matta. Aktivera bålmuskulatur, upp med bröstet. Jobba med viktplatta/boll sida till sida.

Aktivera bålmuskulatur. Startposition med vikt över huvudet, för ner vikten och sträck ena benet bakåt.

Aktivera bålstabilitet. Axel/höft/knä/fot i en rak linje. Fram med brödet och håll i några sekunder innan du växlar över till nästa sida.

Likes

Comments

Godmorgon vänner!! Igår började jag dagen med ett träningspass, 30 minuter intensiv kondition och stenhård rehab. På kvällen käkade jag fantastisk middag(lammfilé med chevrésallad!!!) och drack vin innan jag och lite vänner åkte in till stan. Jag hade en superrolig kväll som tyvärr slutade något kaotiskt vilket innebar att jag fick stå utomhus i ca 2 timmar. Jag tror aldrig att jag har frusit så mycket i hela mitt liv? Hm, somnade iallafall med 3 lager kläder, två täcken och omslingrad med John.

Idag ska jag ta tag i lite småsaker som behöver fixas och sedan är det dags för mig att börja jobba igen. Två timmar som danstränare känns som en lagom mjukstart inför skolveckan, eller ja, skolterminen.. Pussar

Likes

Comments